piątek, 18 marca 2011

Wspominki ;)

Pozwolę sobie skopiować mój post z innej stronki. Poznajcie przezwiska jakich używa moja Duża :D


Psia Głupawka
21.07.2010

No dobra. To leżę sobie. I leżę... I leżę... I leżę... No i co tu robić. Na dworze Sahara, w domu duszna Sahara. To tylko leżeć. No i od tego wylegiwania wzięła mnie psia głupawka. Zacząłem się zastanawiać nad nie lada wstrząsająco mega ważnymi sprawami :D I tak ułożyłem sobie w głowie listę określeń jakich się używa, mówiąc do mnie mniej lub bardziej :D pieszczotliwie. Chcecie wiedzieć? Ok, no to poniżej lista :D
  • Rexusinski /'Susinski
  • Rexaczek
  • Rexulek / Rexsulus
  • Żabcia / Żabencja
  • Ziemniaczek / Kartofelek / Kluseczka
  • Bestia w psiej skorce :D
  • Ogoniasty
  • Paskuda - ale to tylko jak rozrabiam :p
  • Sznupi / Sznupek
  • Serdelek
  • Skarbuś
  • Słoneczko
  • Mały - no faktycznie maluszek ze mnie, tylko 70cm w kłębie :D Taki mikro piesek xD

Ostatnio na spacerku mnie taka Pani nazwala MYSZKA :szok: Ja i Myszka?? :O No niemożliwe. No to tyle. Jak mi się jakieś przypomni, na pewno dopisze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz